حفاظ استیل بالکن و تراس:

حفاظ بالکن استیل که جهت افزایش ایمنی از آن استفاده می شود، امنیت بالا و زیبایی خاصی را به بالکن و نمای ساختمان شما می دهد. حفاظ بالکن استیل که می شود در آن از حفاظ استیل بالکن 201 و یا حفاظ استیل بالکن 304 یا نرده استیل استفاده نمود. از حفاظ استیل بالکن 201 در مکان های خشک و بدون رطوبت استفاده می شود و از حفاظ استیل بالکن 304 در تمامی مناطق آب و هوایی می توان استفاده کرد.

بالکن و تراس از گذشته به عنوان بخش مهم و جذاب خانه های ایرانی محسوب می شده که امروز با افزایش آپارتمان سازی و از بین رفتن حیاط پنجره ها ساختن تراس و بالکن و استفاده بهینه از آن افزایش چشم گیری یافته است. برای زیباتر شدن تراس و بالکن می توان از وسیله های تزیینی و انواع مدل حفاظ بالکن استفاده نمایید که علاوه بر زیبایی تراس و بالکنتان ایمنی آن را نیز تامین نماید و تا همه افراد حتی کودکان نیز بتوانند به راحتی و با آسودگی خاطر از فضای تراس و بالکن استفاده نمایند.

گروه آرتا استیل دکور با اجرای انواع مدل حفاظ بالکن هم از نظر تنوع و هم کیفیت رضایت خاطر و اعتماد کامل مشتریان خود را جلب نموده و در پی کسب رضایت مشتری و ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات خود است.

حفاظ استیل ، حفاظ درب آپارتمان ، حفاظ پشت شیشه ، حفاظ پشت پنجره ، حفاظ بالکن و تراس ، حفاظ بالکن وتراس شیشه ای ، حفاظ بانکی