حفاظ آهنی روی دیوار

حفاظ آهنی روی دیوار به چهاردسته زیر تقسیم میشود.
1- حفاظ سرنیزه ای
2- حفاظ بوته ای
3- حفاظ لیلیوم
4- حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ سر نیزه ای

حفاظ های سر نیزه ای برای حفاظت و امنیت بیشتر در ساختمان ها استفاده میشود هر چیزی که باید در مورد این حفاظ بدونیم را اینجا بیان میکنیم.
حفاظ های سر نیزه ای مدل های مختلفی دارد و هیچ سر نیزه ای شبیه هم نیستند و هر سازنده ای طرح خاص خودرا پیاده میکند این نوع حفاظ دارای سه نوع میباشد که از پر کاربرد ترینا هستند:
1)حفاظ سر نیزه تک نیزه
2)حفاظ سر نیزه دو نیزه
3)حفاظ سر نیزه سه نیزه
1)در این نرده آهنی بر روی دیوار تنها یک نیزه عمودی است که جهت آن هم به سمت بالا میباشد میله های افقی هست و فواصل میانی آن مساوی میباشد وارتفاع آن هم بستگی به سلیقه و اختیاری و متغیر است این نوع نرده آهنی طرفداران زیادی دارد زیرا هم امنیت و زیبایی خودش را دارد و هم امکان عبور از آن صفر میباشد.
2)این نرده بر اساس نامش میباشد و از دو نیزه تشکیل شده است این مدل دو سر ستون خمیده دارد که عبور به داخل و خروج به خارج حیاط غیر ممکن میباشد از این نوع نرده بیشتر در مکان های امنیتی و نظامی استفاده میکنند شکل زیبایی آن نیز مانند تک نیزه میباشد و با مهارت خاصی که هر سازنده ممکن است داشته باشد میتواند زیباتر هم بشود.
3)حفاظ سر نیزه ای سه نیزه از بهترین و در عین حال امن ترین نوع نرده است که هردو نرده قبل را در دل خود جا داده است و ایمنی خیلی بالایی دارد و هیچ راه عبور به داخل حیاط ندارد و کاملا زیر صفر میباشد و ارتفاع آن نیز متغیر است.
مزیت های حفاظ سر نیزه ای:نرده های سر نیزه ای همان طور که بیان شد از پر استفاده ترین ها میباشد و در مکان های مسکونی. تجاری .نظامی .صنعتی و امنیتی از آن استفاده میکنند.
مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن یک مزیت این نوع نرده میباشد همچنین امنیت بالایی که دارد همه را به سمت خود جذب میکند زیرا اجازه هیچ عبور و مروری را به هیچ کس نمیدهد زیبایی منحصر به فردی دارد که هرکس در اولین حضور آن هارا میبیند. اصالت این نوع نرده خیلی قدیمی میباشد اگر هنوز هم یک سر به مناطق و ساختمان های قدیمی بزنید حتما این نوع نرده هارا هنوز هم مشاهده خواهید کرد.
هم نصب آن آسان است و هیچ محدودیتی برای نصاب ندارد و به راحتی نصب میشود و هم ساخت آن به راحتی انجام میشود.
قیمت حفاظ سر نیزه ای را میتوان از مزیت های اصلی آن دانست بر خلاف یک سری نرده های روی دیوار که میلگرد و آهن های زیادی دارد این نوع نرده میزان مشخصی دارد و راهای خاصی وجود دارد تا بدون کاهش کیفیت.
قیمت آن را تا حدودی کنترل کرد زیاده روی در استفاده از نرده و فواصل نامناسب غیر استاندارد میتوان هم آسیب بزرگ از لحاظ امنیت و قیمت برای مشتری به دنبال داشته باشد.
دغدغه اصلی برای این نوع نرده پیدا کردن شخص مناسب میباشد البته از این نوع نرده ها به صورت دست دوم در بازار نیز موجود میباشد که قیمت پایین تری نسبت به ساخت آن در لحظه دارد اما امکان اینکه در آن ها مشکلی باشد وجود دارد که میتواند دقت در نصب را پایین بیاورد و امنیت را به خطر بیاندازد.

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای از انواع حفاظ هایی است که امنیت بسیار بالایی دارد و فشرده ترین و امن ترین حفاظ روی دیوار شما میباشد از زیبایی ظاهری هم چیزی از مدل های دیگر کم ندارد حتی اگر کسی هم بخواهد از آن عبور کند در میان آن اسیر خواهد شد و به عقب نیز نمیتواند برگردد.
یکی از ایراداتی که نرده های آهنی و حفاظ دارد عدم زیبایی آن میباشد که در وهله ی اول در ساختمان به چشم می آید حتی اگر از بهترین و زیباترین مصالح هم استفاده کنید باز هم حفاظ آهنی بیشتر به چشم خواهد آمد.
حفاظ بوته ای یا بوته خوار به خاط شباهت زیادی که به بوته های طبیعی دارد نام گرفته است.نرده های حفاظ بوته ای امنیت ساختمان هارا تضمین میکند یکی از معدود راهایی که امنیت حفاظ بوته ای را بیشتر میکند نصب آن بر روی دیوار ساختمان است.
یکی از علت هایی که باعث موفقیت حفاظ بوته ای شده است امکان عبور سارق را به صفر رسانده است. نصب این حفاظ بر روی دیوار های ساختمان ویلا ها گزینه مناسبی است.قیمت حفاظ بوته ای بسیار مناسب تر از نرده های آهنی دیگر میباشد همینطور ظاهری بسیار شکیل و مدرن دارد.
نرده دیوار بوته ای که در آرتا استیل ساخته میشود از بهترین متریال ها می باشد و ازدستگاه های جوش با تکنولوژی جدید استفاده میکند رنگ الکترواستاتیک بهترین عملکرد را دارد.
نحوه ی ساخت حفاظ بوته ای استانداردهای ثابتی دارد مثل فواصل میانی نرده ها میلگرد ها و نیزه ها و عرض حفاظ همگی باید رعایت شود تا یک کار دقیق و اصولی باشد. این روش ها اگر رعایت شود یک حفاظ ایمن به شما تحویل میدهد .
ساخت این حفاظ علاوه بر تجربه امکانات لازم هم نیاز دارد که میتواند سازنده برتر را متمایز کند.
اینکه شما بخواهید بهترین سازنده در این زمینه را مشخص کنید باید به کار و تجربه کاری اون شخص رجوع کند و مهارت هایی که در این زمینه دارد سازنده ماهر هیچ جزئیاتی از چشمش پنهان نمیماند و به ریز ترین کار در حفاظ توجه میکند و تمتم تلاشش تحویل یک حفاظ ایمن به شماست.

حفاظ لیلیوم

نام حفاظ لیلیوم را از یک گل عجیب و غریب گرفته اند که خارهای زیادی را در اطراف خود دارد خارها و نزدیک بودن بوته های این گیاه به هم اجازه عبور به کسی را نمیدهد.
این خصلت ها باعث شده است تا اسم این حفاظ را از این گیاه طراحی کنند. ظاهر این حفاظ نسبت به دیگر انواع حفاظ ها متفاوت است و زیبایی منحصر به فردی را به ساختمان میبخشد شما تصور کنید که یکی از انواع هزاران گل زیبا روی دیوار شما نصب شده است.مزیت ها و ویژگی های مثبتی که این حفاظ دارد همه ی چیزی است که از حفاظ انتظار میرود.
نصب این حفاظ پیچیده تر از حفاظ های دیگر است نصابی که تجربه کافی نداشته باشد ممکن است در نصب دچار مشکل شود حتی اگر ریزبه ریز مراحل را طی کند باز هم دچار مشکل میشود و به بهترین شکل نصب نمیشود نصاب حتما باید تجربه و امکانات لازم را داشته باشد.
بهینه بودن این حفاظ به این معنی میباشد که باید میلگرد به اندازه کافی استفاده شود بیش از اندازه بودن آهن ممکن است قیمت حفاظ لیلیوم را افزایش دهد.
در نتیجه میتوان گفت حفاظ لیلیوم از زیباترین و در عین حال مستحکم ترین حفاظ است که میتواند زیبایی را به ساختمان شما هدیه بدهد.

حفاظ شاخ گوزنی

امروز میخواهیم درباره ی حفاظ شاخ گوزنی صحبت کنیم.
حفاظ شاخ گوزنی جزء ایمن ترین حفاظ ها میباشد که روی دیوار نصب میشود این حفاظ از میلگرد درست میشود که قطر آن 10 میباشد ارتفاع برای این حفاظ مهم است بهتر است در ارتفاع 100 تا 120 نصب شود.
شما برای تهیه حفاظ شاخ گوزنی باید به تولید کنندگان مراجعه کنید تا جنسی مرغوب تحویل بگیرید کارگاه ها و شرکت های تولید کننده امکان بازدید به شما میدهند تا شما بتوانید انتخاب درست انجام دهید.
نکاتی که باید در نصب حفاظ شاخ گوزنی دقت کنید:
1)ابتدا باید شخصی که حفاظ را نصب میکند تحت پوشش بیمه باشد.
2)هنگام جوشکاری باید دقت کنید که لکه ای از جوش باقی نماند.
3)فواصل میانی باید به درستی اندازه زده شود.
4)برای اینکه امنیت مطمئنی از حفاظ شاخ گوزنی داشته باشیم باید به سمت بیرون نصب شود و روی لبه دیوار باشد.
قبل از اجرا باید کارشناس نصب محل را کامل بررسی کند تا کاری با دقت و بدون عیب و نقص تحویل شما بدهد و ایراد های موجود را برطرف کند.
گروه تولیدی آرتا استیل با به کار گیری بهترین متریال ها و تکنولوژی جدید کاری با کیفیت بالا به شما تحویل میدهد که از لحاظ امنیت و ایمنی مطمئن ترین باشید.
قیمت هر حفاظ را بر حسب متر حساب میکنند اما بهتر است شما وزن تقریبی هر متر را داشته باشید تا سود جویان نتوانند از شما سوء استفاده کنند و از تعداد و وزن حفاظ کم کنند و شما را فریب بدهند و با قیمت بالاتر به شما خدمات ارائه بدهند.
برای اینکه حفاظ را روی دیوار نصب کنیم باید آن را جوش بدهیم که به دو روش امکان پذیر است:
1)جوش الکترود
Co2(2
جوش الکترود روش قدیمی است که عده ای هنوز از آن استفاده میکنند اما جوش شماره دوم با توجه به مدرن بودن قیمت بالایی دارد اما عملکرد بهتری دارد و بادوام تر است.
امروزه بسیاری از کارخانه ها و کارگاه های تولید از جوش شماره دوم استفاده میکنند اما عده ای سود جو به علت اینکه بسیاری از مشتریان اطلاعات کافی از نوع جوش و انجام کار ندارند از آنها سوءاستفاده میکنند و به جای استفاده از جوش مدرن که موقع سفارش بیان میکنند از جوش های قدیمی استفاده میکنند که امنیت ساختمان شمارا به خطر می اندازد و ممکن است حفاظ ها به درستی روی دیوار نصب نشوند.