حفاظ آهنی بالکن و تراس

امروزه ساختمان ها بخش زیادی از نمای شهر را تشکیل داده اند وقتی ساختمان را زیباتر کنیم نمای شهر هم زیبا تر میشود .استفاده از سازه های آهنی در نمای ساختمان ها یکی از این زیبایی هاست. در این دوره بسیاری حفاظ تشکیل شده است که دارای نمای خوبی است. حفاظ های آهنی برروی پنجره ها هم از این قائده مستثنی نیست.
انواع حفاظ ها چه حفاظ آهنی پنجره و چه نرده آهنی راه پله علاوه بر زیبایی برای جلوگیری از سقوط میباشد شما میتوانید برای زیباتر شدن این حفاظ ها از شیشه هم در کنار آنها استفاده کنید قابلیت این حفاظ های آهنی این است با استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک که دچار آسیب و خوردگی نمیشود و سالیانی مقاومت خودرا حفظ کرده و تغییر حالت نمیدهد حفاظ آهنی همراه میلگرد داخل لوله هایش هم وجود دارد وآلیاژی از فولاد است.

معنی لغوی حفاظ کلا یعنی امنیت .

امروزه با ساختن برج های بلندعلاوه بر حفظ زیبایی نیاز به حفاظ های مستحکم میباشد که امنیت را تا حد زیادی برقرار میکند این حفاظ ها معمولا افقی نصب میشوند و رنگدهی آنها با رنگ الکترو استاتیک به رنگهای سفید،مشکی،قهوه ای،و طرح چوب است و مانع میشود از سارقینی که قصد عبوربه داخل را دارند بخصوص بالکن ها و پنجره های طبقات اول بیشتر در معرض عبور سارقین میباشد به همین علت باید امنیت را در این طبقات بالا برد .
وقتی شما امنیت بالکن خودرا بالا ببرید یا حتی برای پنجره های خود از حفاظ آهنی استفاده کنید سارقین برای ورود کار خیلی سختی را پیش روی خود دارند چون این حفاظ ها به راحتی قابل تخریب نیستند یعنی در واقع غیر قابل تخریبند و دزد برای ورود نمیتواند با حفاظ کاری کند یا از ورود منصرف میشود یا دست به تخریب دیوار میزند که در 99%مواقع هیچ سارقی به خاطر سرو صدای زیاد این کار را انجام نمیدهد.

حفاظ بالکن و پنجره از مهمات اصلی یک ساختمان است.

انواع حفاظ :

1)حفاظ آهنی بالکن وتراس
2)حفاظ آهنی پنجره
3)حفاظ آهنی درب
بهتر است قبل از اینکه اتفاقی خودتون یا خانواده تان یا منزل مسکونی،اداره،مغازه،دفترو… تهدید کند اقدام به نصب حفاظ کنید.
ما اینجا هستیم در خدمت شما برای جلوگیری از بروز هرگونه عوامل احتمالی .