حفاظ استیل بانکی

یکی از مراکزی که حفاظت آن مقوله ای بسیار پر اهمیت می باشد بانک است.نصب حفاظ برای بانک ها غیر قابل اجتناب است. به همین دلیل یکی از مراکزی که می تواند به خوبی از حفاظ استیل به منظور جلوگیری از دستبرد و هجوم سارقین به داخل بانک در زمان هایی غیر از زمان اداری بهره مند شوند بانک ها هستند. حفاظ های استیل بانکی از استیل با مقاومت بالا ساخته می شوند و برای امنیت بیشتر از داخل و در پشت درب و پنجره های بانک نصب می شوند. حفاظ استیل بانکی بدون نیاز به نگهداری و تعویض به عنوان یک حفاظ امنیتی با دوام برای بانک عمل می کند و و کیفیت ظاهری و دوام آن نیز همیشه مانند حالت اولیه خود می ماند.
این حفاظ ها در حقیقت از لوله هایی به جنس استیل که به صورت موازی  بر روی هم با فاصله ای مشخص قرار گرفته اند ساخته شده است. جهت بالا بردن کیفیت و استقامت کار داخل لوله‌ها را از می‌لگرد آهنی ۱۴ پر می کنند.
این درب ها قابلیت اتصال به سیستم دزدگیر را دارند.رنگ حفاظ استیل بانکی میتواند براق و یا مات باشند و علاوه بر بالا بردن امنیت در بانک به زیبایی نمای درب ها و پنجره های شیشه هایی بانک نیز کمک می کند.
حفاظ استیل ، حفاظ درب آپارتمان ، حفاظ پشت شیشه ، حفاظ پشت پنجره ، حفاظ بالکن و تراس ، حفاظ بالکن وتراس شیشه ای ، حفاظ بانکی