حفاظ استیل درب آپارتمان

 درب آپارتمان محل ورود و خروج افراد در یک واحد ساختمانی است که معولا به صورت یک باز شو تک لنگه در ابعاد استاندارد 210 *90 سانتیمتر ساخته می شود.
امروز درب های ورودی آپارتمان از نوع ضد سرقت با اسکلت آهنی و قفل مخصوص چند تکه می باشد. زمانی که مالکان واحد های آپارتمانی خارج از ساختمان هستند اولین گزینه برای سارقین جهت ورود به منازل مسیر درب آپارتمان است.
درب های ضد سرقت که معمولا در آپارتمان ها استفاده می شود یک مشکل بزرگ دارند که سارقین از همین نقص که در ساختار درب وجود دارد استفاده می کنند و بوسیله یک ابزار ساده دیلم فریم درب را با فشار زیاد خم کرده و زبانه های قفل را از داخل جای خود خارج می کنند و به این صورت به آسانی قفل درب آپارتمان را شکسته و وارد منازل می شود.
با توجه به توضیحات داده شد باید برای رفع این نقص یک حفاظ مقاوم و ایمن در جلوی درب اپارتمان ها نصب شود. از مبان انواع حفاظ درب ورودی آپارتمان حفاظ استیل مناسب ترین انتخاب است.
حفاظ استیل درب آپارتمان یک مانع فولادی و ایمن است که در برابر هر نوع ضربه و فشار خارجی مقاوم می باشد و برای افزایش امنیت و بهبود حفاظت در جلوی درب آپارتمان نصب می شود.
حفاظ استیل درب ورودی آپارتمان از آلیاژ استیل 304 ساخته می شود که این متریال ضد زنگ زدگی و تغییر رنگ است و علاوه ایمن تر کردن ورودی هر آپارتمان به دلیل سطح یکدست و سیقلی استیل نمای بیرونی درب ها را زیباتر می کند.
تمام لولا ها و اتصالات استفاده شده در حفاظ استیل درب از با کیفیت ترین نوع خود بوده و برای استفاده مداوم و طولانی مدت ساخته شده است.

 

 

ویژگی های حفاظ استیل درب ورودی آپارتمان

  • سازه حفاظ استیل بسیار شیک و مقاوم است.
  • هرگز کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد و ظاهر آن همیشگی است.
  • سهولت در نگهداری و نظافت به دلیل سطح براق و سیقلی استیل.
  • زیبای ظاهری و همراه با استحکام کم نظیر.
حفاظ استیل درب آپارتمان
3-boost
6-concentrate
حفاظ درب
22 (3)
10
8-boost
22 (4)
9
8-boost